Viimesten parin vuoden aikana mulle on tapahtunut paljon, suurin osa ei niin kivoja asioita, mutta nyt sitten onni kääntyi puolisen vuotta takaperin.

Päätin tylsyyksissäni kirjautua Lookitsme nimiselle sivustolle ja siitä se sitten lähti. Myönnettäköön, että melkein kuukauteen mulle tulleet juttelemaan muut kuin pervot, mutta mikäs siinä. Olipahan jotain nauramisen aihetta. Ja sitten se viesti tuli.
"I know you are very far away but I just wanted to say that you are beautiful".
Joo, ajattelin ensin, että voi luoja ole nyt hiljaa, mutta kaikkien niiden törky-viestien jälkeen, mitä olin saanut oli toi oikeestaan aika suloista ja siitä se kirjoittelu sitten lähti. Kävi ilmi, että kyseinen henkilö oli ollut yhtä "onnekas" suhteidensa kanssa ja jaettiin kaiken lisäksi samat kiinnostuksen kohteet ja huumorikin oli molemmilla yhtä synkkää. Pian sitä jo pystyttiin toistemme lauseet lopettamaan.

Nyt tätä onnea on jatkunut jo peräti 3 kuukautta ja toivon mukaan kestää ja pitkään. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen oikeasti rakastunut ja vaikka välimatka onkin suuri (toistaiseksi~) niin oikeasti olen jopa onnellinen.